Časté otázky a odpovědi

 

Před podáním žádosti

 

1. Jaké jsou podmínky k získání Credit Limitu?

Pro získání Credit Limitu musíte být občanem České republiky a musí Vám být minimálně 19 let.

2. Potřebuji k získání Credit Limitu doklady o potvrzení příjmu?

Ne. K uzavření smlouvy nepotřebujete potvrzení o příjmu ani nemusíte na žádnou osobní schůzku. Vše probíhá prostřednictvím online či mobilní komunikace.

3. Jaké jsou úroky z Credit Limitu?

Poplatek za každý jednotlivý výběr je 12,5 % z vybrané částky. Následně je každý započatý den generován úrok z půjčené částky ve výši 0,2833 % denně. 

4. Jsem malopodnikatel. Můžu si u vás požádat o Credit Limit?

Samozřejmě. O Credit Limit může zažádat každý občan ve věku 19 - 85 let, který je občanem České republiky.

5. Mohu si požádat o výběr další částky, i když jsem nesplatil celý předchozí výběr?

Ano. Pokud ve Vašem zákaznickém účtu vidíte jakoukoliv zbývající částku, je možné uskutečnit další výběr. Každý měsíc je však nutné zaplatit alepoň povinnou minimální měsíční splátku, která bude uvedena na faktuře, kterou Vám zašleme na Vaší emailovou adresu. Faktura je zobrazena i ve Vašem zákaznickém účtu.

 

V průběhu půjčky

 

1. Jak rychle obdržím peníze?

Peníze zasíláme jedině na bankovní účet a obdržíte je obvykle tentýž den do 1 hodiny, nejdéle však druhý pracovní den od zaslání žádosti o Credit Limit.

2. Za jak dlouho musím splatit Credit Limit?

Doba splatnosti celkové dlužné částky Credit Limitu je neomezená. Každý měsíc je však nutné zaplatit alepoň povinnou minimální měsíční splátku, která bude uvedena na faktuře, kterou Vám zašleme na Vaší emailovou adresu. Faktura je zobrazena i ve Vašem zákaznickém účtu.

3. Jak a kde mám splatit povinnou minimální částku?

Po vyplacení peněz zašleme na Vaši emailovou adresu fakturu, na které najdete všechny potřebné platební symboly k uhrazení povinné minimální měsíční splátky. Při placení faktury uveďte Váš variabilní symbol, abychom mohli platbu přiřadit k Vašemu Credit Limitu.

4. Jak a kde mám zaplatit celou čerpanou částku?

V případě, že chcete zaplatit celkovou dlužnou částku, se podívejte do Vašeho zákaznického účtu, kde bude uvedena. Je nutné brát v úvahu, že platební převod z jiné banky mnohdy trvá 2-3 dny. Z tohoto důvodu by se mohlo stát, že Vám po uhrazení celkové dlužné částky bude vygenerován denní úrok za tyto 2-3 dny. Proto je nejlepší zavolat na náší zákaznickou linku: tel. 245 001 715  a zeptat se na přesnou částku, kterou bude potřeba uhradit.

5. Ztratil jsem fakturu. Kde získám nové platební symboly?

Zavolejte prosím na zákaznickou linku: tel. 245 001 715. Vaše fakturační údaje Vám poskytneme, obvykle zasíláme SMS s platebními údaji na Váš mobilní telefon.

6. Kdy mohu kontaktovat zákaznický servis?

Zákaznický servis je Vám k dispozici v 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Více informací a všechny údaje najdete v kontaktech.

7. Proč má žádost o Credit Limit nebyla schválena?

Pravděpodobně nesplňujete kritéria daná pro produkt Credit Limit. Kontaktaktujte zákaznický servis, pokusíme se Vám poradit s dalšími možnostmi získání Credit Limitu nebo našeho jiného produktu.

 

Po schválení půjčky

1. Jak mám splatit povinnou minimální měsíční splátku (případně vyšší částku)?

Povinnou minimální měsíční splátku (nebo Vámi zvolenou vyšší částku) splatíte přímo na bankovní účet naší společnosti a to buď převodem z bankovního účtu nebo vkladem na náš bankovní účet. Veškeré údaje k platbě najdete na faktuře. Nezapomeňte uvést Váš variabilní symbol.

2. Obdržel jsem peníze, ale nepřišla mi faktura. Co mám dělat?

Zavolejte prosím na náš zákaznický servis, telefon 245 001 715. Platební údaje Vám poskytneme a zašleme je ve formě SMS na Váš mobilní telefon.

3. Mohu splatit povinnou minimální měsíční splátku před dnem splatnosti?

Ano. Povinnou minimální měsíční splátku můžete splatit kdykoli před termínem splatnosti, ne však dříve než po 15 dnech od prvního výběřu. Poplatek za výběr či denní úroková sazba se tím nemění.

4. Co se stane, když nezaplatím povinnou minimální měsíční splátku včas?

Kontaktuje Vás oddělení pohledávek a připomene Vám zpoždění platby. Při větším zpoždění Vám připočteme smluvní pokutu dle našich Obchodních podmínek. Pokud máte problém se splacením povinné minimální měsíční splátky, doporučujeme kontaktovat zákaznický servis včas.